Telia
Alla som känner Herr K och har följt bloggen vet att hans två o-favorit-företag är Telia och ComHem. Idag handlar det om Telia. Igen.
Jag har en hemsida där diverse viktig(?) information läggs ut. I dagarna har det varit problem med att uppdatera sidan eftersom de nya filerna tagit flera timmar att ladda upp. För att få ordning på problemet provade jag att chatta med Telias kundtjänst.
Jag beskrev felet så noga jag kunde och väntade på svar från kundtjänsten. Något förvånad fick jag ungefär ett sånt här svar: "Vi supportar hemsidor ganska lite. Dessutom finns det ingen inrapporterad störning på hemsidorna".
What?
1. Man kan inte "supporta ganska lite". Antingen har man support eller inte. Man kan inte välja att supporta lite grann när man har lust.
2. Det finns ingen inrapporterad störning? Jag anmälde ju en störning en sekund innan ni skrev att det inte fanns någon störning. Räknas inte jag??
/Herr K