Hysteriskt ointressant

Prinsessan får sin fitnesstrainer.

Detta budskap sprids nu över världen och överskuggar allt som är viktigt. Inte minst Brynäs viktiga matcher och Chelseas äventyr i Champions League.

Ska det vara så här? Hur kan pseudopersoners pseudohändelser dominera så totalt?

Är det statens sätt att dämpa medborgarnas vardagsångest?

I så fall (och i mitt fall) så har staten misslyckats totalt!

Bättre kan du Staten!

Om jag inte dyker upp på min arbetsplats i morgon så kolla i Nybroviken, jag kan ha blivit placerad där.
Av Staten eller av Rojalistiska förbundet. Om nu sistnämnda vågar köra så nära Nybrokajens kant med sina rullatorer, med en hink cement dinglande från handtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0