Mer på temat reklam

Om jag tittar på ett TV-program och det blir reklamavbrott, går armen automatiskt till fjärkontrollen. Resultatet blir alltid det samma. JAG BLIR ARG! Det är nämligen reklamavbrott på alla 138 kanalerna, samtidigt! Borde inte kanalerna vara intresserade av att fånga upp tittare?!? Det självklara borde alltså vara att välja annan tidpunkt för reklamavbrott än den de andra kanalerna väljer och därigenom få mig att fastna för just deras program istället för det jag just lämnade. Jag gissar att det är någon batteritillverkare som kommit på detta, för det blir ett fasligt knappande.

Kommentarer
Postat av: Surbulan

För att undvika förslitningsskador, undvik att zappa med skraparfingret som används till trisslotterna från ICA Maxi.

2009-02-13 @ 09:39:31
Postat av: elina

Nu måste jag kommentera ett gammalt inlägg här eftersom den strider mot att alla ska arbeta. Det finns ett jobb som heter reklamtajmare ungefär och den fördelar reklam så ingen kan undkomma det. Skäms för din klagan!

2009-06-25 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0