Begränsat utbud

Någon mer än jag som får spunk på all julstress? Julmusik och tomtar överallt. Jag kommer aboslut fylla mina fönster med stjärnor, stakar mm på söndag, men det är mest för att mota bort det totala mörker som råder utomhus.

Det enda juliga jag tycker man kan börja med någongång i augusti och köra med till fram i maj, är JULMUST! Denna ädla dryck är baske mig det godaste som någonsin uppfunnits! Jag har, den senaste veckan, bevistat div restauranger och firmafester. Tror ni det funnits någon must..? ICKE!

Skärpning nu, alla restauratörer och festfixare! Beställ hem massor och se till att ni har 4-5 flaskor nästa gång jag kommer på besök!

/Örjans mustiga flamma


Kommentarer
Postat av: Herr K

Har ni haft firmafest när Herr K var på semester!?

2009-11-30 @ 23:21:16
Postat av: Dr Bombastic

Det är skillnad på "julmust" och Julmust! Det finns riktigt dåliga sorter. Men Apotekarnes och, i vissa årgångar, Spendrups kan man lita på. Självklart endast ur 33 cl glasflaskor. Annars är det SPUNK!

2009-12-01 @ 10:32:27
Postat av: Torres

Är det inte så att man skapar julstressen ganska bra på egen hand. Jag är nöjd. Man tar in det man vill ta in. Saffransbullar, lite fina blingbling-ljus och julmust. Kanske klär man en ponymarsipan också.

2009-12-01 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0