Dj-la ATG!

Är så rackarns suuuur, arg och kränkt. Igår gjorde jag (å mina och mina bloggkamraters vägnar), som så många gånger förut, en finfin V75-rad, fullsmockad med ÖRJAN! Till min stora glädje valde denne förnäme kusk att vinna de flesta av loppen och slutligen satt vi där med 7 rätt!!!

Tror ni vi kan köpa ny sommarstuga, ta en jordenruntresa, köpa nya bilar, skänka mer pengar till välgörenhet, säga upp oss från jobben, strö presenter över nära och kära och på andra sätt lyxa till våra liv? ICKE!

ATG har nämligen bestämt att vi får 348 kr, för denna prefekta rad! Bannade bonnlurkar!

/Örjans flamma

Kommentarer
Postat av: Dr Bombastic

Skäms ATG!

2010-02-23 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0