Slöhögar!

... är det enda ord jag finner, som passar på oss latmaskar. Inte ett inlägg på 1½ år! Hur kommer det sig att den fortfarande finns kvar?! Borde inte någon admin ha rensat bort sidan?

Dr Bombastic och herr K har dessutom semester och har lämnat lilla mig helt ensam på jobbet. Det är ICKE kamratligt. De kommer iofs med glada tillrop via div medier, men det är inte riktigt samma sak. Sitter just nu och funderar på om jag ska hitta på några hyss vid deras arbetsstationer, men fantasin tryter. Är nog fortfarande lite stött över att jag, efter min semester, möttes av en supermöglig nektarin (fast det var faktiskt en annan arbetskamrats fel). Äckligt!

Nä, nu tar jag på mig tänkarhatten en stund och försöker komma på nått kul bus.

/Örjans ensamma flamma

Kommentarer
Postat av: Dr Bombastic

FÖRLÅT att jag varit upptagen med arbete!

2011-08-15 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0