Arbetsmoral

Begreppet "arbetsmoral" verkar ha samma densitet som Greklands ekonomi hos vissa personer i min omgivning. Följande meddelande droppade in på telefonen i morse. "Tat lugnt, ta en Toy. Jag relaxar. Dricker espresso och läser tidning. Gääääsp. Ska snart promenera till försörjningsanstalten och parkera i mitt bås". Levnadskonstnär eller ... ja vadå? För övrigt anser jag att Alexandra Plaskamittitu eller vad hon heter ska skickas tillbaka till Grekland. Miserabelt och surt fruntimmer! /Dr Bombastic

Kommentarer
Postat av: Herr K

Vaknat på fel sida idag? Du skulle tagit en espresso, läst tidningen och "chillat" lite.

2012-02-21 @ 10:22:23
Postat av: Dr Bombastic

Arga Damen vaknar på fel sida varje dag!! A way of living.

2012-02-21 @ 12:31:54
Postat av: Örjans Flamma

Vaknar man bara tillräckligt sent, så blir det en mycket bättre dag!

2012-02-21 @ 12:52:03
Postat av: Reine

Arbetsmoral ja... har lagt märke till att arbetsmoralen kan befinna sig på olika höjd beroende på arbetsplats. Tror att de riktiga lågvattenmärkena finns hos banker och försäkringsbolag. Min gissning är att Dr Bombastic omgivning befinner sig på nåt av dessa ställen.

Håller dock med om att Alexandra Plesckavitja borde göra mer nytta hos sina bundisar i Grekland. Hon kanske kan börja odla oliver, det borde passa hennes annars så beska temperament.

2012-02-22 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0